به منظور تکریم حقوق مصرف کننده و رسیدگی به شکایات مشتریان گرامی سیستم جامعی برای رسیدگی به این امور در شرکت ایمن شبکه آرون(گارانتی لوکا) شکل گرفته است.
مشتریان می توانند به یکی از روشهای زیر شکایات خود را به شرکت اعلام و منتظر دریافت پاسخ از سوی مدیران شرکت باشند.

شیوه‌های ثبت شکایت :

وب سایت
مشتری می توانید با ورود به وب سایت شرکت ایمن شبکه آرون (گارانتی لوکا) به آدرس www.loca.ir/complaint-submit  فرم مربوطه را تکمیل کرده و شکایات خود را عنوان نماید. پس از ارسال فرم حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به کارتابل مدیریت منتقل شده و پس از پیگیری حداکثر طی مدت یک هفته پاسخی مناسب به مشتری ارسال می گردد و یا در صورت لزوم مستقیما با وی تماس حاصل شده و نتایج پیگیری به وی اعلام می گردد.

تماس تلفنی
مشتری میتواند از طریق تماس با سامانه مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن 41704-021 داخلی 5 واحد انتقادات و پیشنهادات پیام خود را ضبط کنند و یا با گرفتن داخلی 2 واحد روابط عمومی طرح شکایت کنند.

پنل پیامکی
شرکت ایمن شبکه آرون – گارانتی لوکا جهت ایجاد سهولت کامل در ارتباط با مشتری با ایجاد بستر SMS Center این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا بتوانند به راحتی شکایات خود را مطرح کنند. در این روش مشتری با ارسال پیامک حاوی متن شکایت به سامانه پیامکی شرکت به شماره 02141704 می تواند به راحتی با شرکت ارتباط برقرار نموده و منتظر رسیدگی و پاسخ دهی مسئولان شرکت باشد. طبق رویه قبل با بررسی کامل شکایت مشتری نتایج ظرف یک هفته به وی منتقل می گردد.

مراجعه به مراجع ذیصلاح
در صورت عدم پاسخگویی مناسب از جانب شرکت و عدم رضایت مشتری، مشتریان میتوانند از طریق تماس با اتحادیه دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با شماره تلفن 66763035-021 و یا مراجعه مستقیم به آدرس تهران ،خیابان جمهوری، خیابان حافظ، کوچه شهید حسنی پلاک 18 طرح شکایت کنند.